luni, 13 aprilie 2009

,,Trece pe drum femeia cu 3 copii si numai 2 maini''

Cam la asta s-a rezumat existenta mea din ultimii ani metaforic vorbind .M-am rezumat la a fi femeia aceea de moda veche care are grija de sot ,copii, casa dar am uitat sa am grija de,,EU".Astazi mi-e greu sa spun cine sunt eu,ce imi place ,ce imi doresc deoarece atata timp m-am identificat prin prisma celorlalti.As vrea sa nu cad in cealalta extrema sustinand emanciparea totala a femeii ci doar sa le reamintesc sa nu uite cine sunt,,ELE''.Sa caute raspunsul la intrebarea cine sunt ele luate ca entitate individuala si nu ca mame,sotii ,fiice,eventual angajate sarguincioase.Eu una am sa incerc sa ma redescopar ghidandu-ma dupa citatul lui Minulescu,,Rasar,ma-nalt,cobor si apoi dispar si apusul meu e totusi rasarit''
La mai bine fetelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu